Sain eilen pitkään odotetut sijoitustietoni. Pääsen Länsi-Ranskaan. Host-perheeseeni kuuluu vanhemmat ja kaksi host-siskoa. Toinen host-siskoni on 16-vuotias ja toinen 19-vuotias. Minusta on ihanaa, että siellä on saman ikäinen nuori, joka hyvällä tuurilla voi neuvoa minua missä mennä koulussa ja tutustuttaa kavereihinsa. Laitoin host-perheelleni jo sähköpostiviestiä ja vastauskin tuli jo. He vaikuttavat todella mukavalta perheeltä. Olen niin onnellinen ja innoissani tulevasta vuodesta, kun pääsen selvästikin kivaan paikaan.

Kävin tänään koululla hyvästelemässä kavereitani. Minun tulee kaikkia kavereitani, poikaystävääni ja perhettäni ikävä. Asiaa helpottaa kuitenkin se, että kaikki tuntuvat olevan innoissaan minun puolestani.

Kävin ystäväni kanssa etsimässä hänelle takkia, kunnes hänen täytyi lähteä. Sitten sain seurakseni toisen ystäväni, jolla oli hypäri. Kävimme syömässä ja sen jälkeen menimme Marimekkoon etsimään tuliaisia isäntäperheelleni. Ostin koko perheelle yhteiseksi pyyhkeet. Halusin Unikko-kuosia, sillä se on varmasti tunnetuin kuosi Marimekolta. Host-siskoilleni ostin penaalit. Valitsin mahdollisimman ihanan näköiset.

image-normal.jpg

image-normal.jpg

Marimekossa oli todella ystävällinen palvelu. En osannut päättää, että laitetaanko nämä pakettiin, joten myyjä antoi minulle paketit mukaan. Hän laittoi vielä sellaiset perus punaiset Unikko-kuosiset paketit, kun kerroin että nämä menevät tuliaisiksi host-perheelleni.

Olen ajatellut hankkia vielä Fazerin Sinistä ja salmiakkia. Sitten on hyvät tuliaiset koossa. :)