Poikaystäväni kertoi, että hänellä on yllätys minulle viikonloppuna. Töideni jälkeen perjantaina hän oli juna-asemalla odottamassa minua kukkakimppu kädessä. Pelkästään tämäkin oli mahtavaa. 

Katsoimme viikonlopun aikana kaksi elokuvaa ja vaikka kuinka monta jaksoa Supernaturalia. Se on meidän yhteinen sarjamme, mitä katsomme aina kaksin. Kaverini kertoi, että se on hyvä sarja. Pyysin poikaystävää katsomaan sitä kanssani, sillä se on liian pelottava minulle katsottavaksi yksin. Poikaystäväni on sanonut melkein kaikkien näyttämieni elokuvien jälkeen, että ne ovat huonoja. Katsottuamme ensimmäisen jakson Supernaturalista poikaystäväni kuitenkin myönsi: "Onko minun ihan pakko kertoa totuus? Minusta tämä oli hyvä".

Ja selvisihän se yllätyskin. Poikaystäväni järjesti minulle aikaisen syntymäpäivälahjan, sillä olen lähdössä kuukauden päästä vaihtoon Ranskaan ja minulla on synttärit syyskuussa. Hän oli varannut minulle kuumakivihieronnan. En ollut ennen ollut minkäänlaisessa hieronnassa. Se oli kivan tuntuista ja rentouttavaa. Suosittelen kokeilemaan.

Oli kyllä ihana viikonloppu. Sai kunnolla irtauduttua arjesta. Oli hauskaa olla yllätettävänä ja viettää aikaa yhdessä. Voisin itse miettiä, jos vielä keksisin yllätyksen poikaystävälleni ennen lähtöäni Ranskaan.

image-normal.jpg