Viileiden aamujen ja pian kokonaan parantuneen flunssani myötä olen alkanut kaipailemaan yhä enemmän lämmintä vaatetusta. Tämän hetkistä vaatekaappiani katsoessa voi kuitenkin huomata sen sisältävän kolme lämmintä paitaa talvea varten. Sillä ei kovin pitkälle pötkitä. Olen siis alkanut jo vähän suunnitella, mitä haluaisin ostaa seuraavan kerran päästessäni kaupungille.

Olen värittänyt kuvaan kaikki ne vaatteet, jotka haluaisin hankkia. Vasemmalle olen piirtänyt kaulahuivin ja villasukat. Minulla on onneksi tällä hetkellä jo kaksi lämmintä kaulahuivia. Niitä tulee kuitenkin käytettyä melkein joka päivä, niin olisi kiva, jos olisi vielä kolmas sellainen kankainen ja lämmin. Olisi sitten enemmän valinnanvaraa. Löysin ihanan kuvan villasukista tästä blogista: http://piccolo.vuodatus.net/lue/2014/09/pollosukat . Haluaisin tehdä tuollaiset itse, mutta vielä täytyy hankkia puikot ja lankaa.

Sitten haluaisin hankkia tuollaisen hupparin kuin tuolla keskimmäisellä hahmolla on päällä. Tosin ostan sen ehkä hieman eri värisenä kun olen sen tuohon kuvaan värittänyt, mutta jonkun kivan. Olen nyt kipeänä ollessani saanut käyttää vanhemman host-siskoni hupparia, joka on tuon muotoinen. Olen ihan rakastunut tähän, kun tämä on niin lämmin ja pehmeä. 

Oikeanpuoleiselle hahmolle olen piirtänyt kengät ja villapaidan. Haluaisin jonkun sellaisen ison villapaidan, jonka voi laittaa päälle oikein viileinä päivinä. Tarvitsisin talvikengät sitten kun kelit tästä vielä viilenevät. Haluaisin jotkut sirot ja nätit. Olen kuitenkin aika vastahakoinen kenkien ostaja, sillä se tuntuu raskaalta puuhalta. Mutta enköhän minä jotkut löydä.

image-normal.jpg