Tänään vietin hieman erilaisen hypärin kuin yleensä. Lähdin shoppailemaan! Hypärini kesti nimittäin kolme tuntia. Shoppailuun oli aikaa kaksi tuntia ja sitten piti palata koululle syömään. Host-siskoni lähti mukaani, mikä oli todella mukavaa. En minä olisikaan tuonne ilman apua löytänytkään, sillä kauppakeskus oli minulle ihan uusi kohde.

Kahden tunnin tehoshoppauksen tavoitteena oli löytää minulle lämpimiä vaatteita. Minulla nimittäin oli kolme oikeasti lämmintä paitaa mukana täällä eikä sillä hirveän pitkälle pötkitä. Oikeastaan se on ihan hyvä, että matkaan ei saanut niin paljoa vaatteita mukaan. Tämänhetkinen vaatekokoelmani on pieni, mutta kaikki vaatteet ovat sellaisia joista pidän. Ja mikä parasta: minulla on hyvä tekosyy oikea tarve ostaa uusia vaatteita.

Kyllä minä sitten löysinkin itselleni lämmikettä. Jopa kaksi oli piirtämästäni suunnitelmasta Vaatehaaveita-postauksessa (http://unebellejournee.vuodatus.net/lue/2014/09/vaatehaaveita): huppari ja neule. Neule tosin on eri mallinen kuin mitä olin piirtänyt, mutta tuollainenkin on pyörinyt ajatuksissa. Pidän siitä sen takia, että se on ihanan iso, lämmin ja siinä on ihanat taskut tuolla alanurkissa.

image-normal.jpg

image-normal.jpg

Sitten löytyi vielä tällainen paita. Pidän kukkakuoseista, joten tämä kiinnitti huomioni. Se ei nyt ole niin erikoislämmin, mutta pidin siitä paljon, joten ostin senkin.

image-normal.jpg