Innostuin tuossa sunnuntaina kokeilemaan jotain uutta: kirigamia. Se on variaatio origamista ja siinä leikataan paperia. Sain idean alkaa tekemään tällaisia kortteja, sillä vanhempi-host siskoni antoi minulle lainaan kirjan aiheesta ja askartelutarvikkeita. 

Ensimmäiseen korttiin meni jokseenkin kauan aikaa. Piti miettiä, että miten tämä nyt oikein toimii ja mikä menee mihinkin kohtaan. Lopulta sain kuitenkin kortin kasaan.

image-normal.jpg

Toinen kortti valmistuikin jo hieman nopeammin. Olin tosi tyytyväinen tähän korttiin. Minulla on nyt selvästikin joku pöllökausi, kun suunnittelen vaikka mitä pöllöjuttuja, mitä voisin tehdä. Mutta kun ne on söpöjä :3

image-normal.jpgimage-normal.jpg

Koko sunnuntai tähän korttipuuhailuun oikeastaan meni, mutta samalla radiota kuunnellessa se oli oikein leppoisaa. Suosittelen kokeilemaan tätä hyvin rentouttavaa puuhaa. Tietysti riippuu ihan omista hermoista, että onko se rauhoittavaa vai raivostuttavaa. Itse olen aiemmin kokeillut origamin tekemistä ja se oli enemmänkin sitä raivostuttavaa. Kirigami sopi minulle paremmin.