Aika haikein mielin tuolta lomareissulta eilen lähti. Olisi sinne voinut jäädä vielä viikoksi pariksikin. Ja mitä mä nyt teen kotona, kun mulla ei ole niitä kahta pientä söpöläistä leikkimässä mun kanssa? Kai sitä vaan on palattava arkeen ja suosiolla tehdä ne kaikki läksyt, mitä en ole vielä saanut pakerrettua.

Laitan teille vielä näitä tokavikan päivän kuvia. Käytiin Vannesissa kävelemässä. Siellä oli tällainen hieno puutarha muurien vieressä. Sanoinkin, että tämähän on ihan kuin jonkun prinsessan puutarha.

image.jpg

Bretagnessa on paljon tällaisia taloja, joissa on puuta tuolla tavalla seinissä. Ne on kuulemma keskiajalta peräisin olevia taloja. Tai saatta olla, että niitä on vähän uudistettu, mutta ainakin se on keskiajan tyyliä. Tulee mieleen joku Disneyn prinsessaelokuva. Vai kuvittelenko vain? Eikö toi nyt vähän muistuta Ruususen tai Lumikin mökkiä? Joku prinsessakausi selvästi minulla menossa.

image.jpg

Meren rannalla oli kaunista, mutta tuulta riitti. Sai pitää hatusta kunnolla kiinni. Merisiä maisemia voisin katsella vaikka kuinka paljon. Host-äitini kysyikin minulta, että mistä olen tykännyt eniten: vuorista, merestä yms. Vastasin tähän, että merestä. Se on vaan jotenkin kaikkein kauneinta.

image.jpg

Energistä arkea kaikille! Vaikka nautitaan nyt sunnuntaista vielä tässä välissä.