Minulle on jotenkin kertynyt noita mukeja tuonne kaappiin. Ne ovat niin mahtavia lahjoja, sillä niitä tulee oikeasti käytettyä. Pidän siitä, että aina kun otan mukin kaapista käyttöön, minulle tulee mieleen henkilö, joka sen on antanut. Minulla on juuri tietyt mukit, joita käytän sen perusteella, keltä se on ja miltä se näyttää. Olen ajatellut, että sitten kun minulla on oma koti, kaikki mukini olisivat erilaisia. Itseasiassa haluaisin koko keittiöstä sellaisen veikeän, jossa olisi hienon värisiä ja hauskoja yksityiskohtia sisältäviä astioita.

image-normal.jpg

Mukistani yleensä löytyy kaakaota. Pidän sellaisesta kaakaosta, missä on paljon kaakaojauhetta, sillä en pidä maidon mausta. Yleensä juon kaakaon kylmänä, mutta se on älyttömän hyvää myös, kun sen laittaa mikroon. Silloin siitä tulee pehmeän makuista. Unelmien kaakaoni on sellainen, missä on kermavaahtoa päällä.