Ajattelin tänään vähän tarkastella, millaisia kuvistöitä olen tehnyt koulussa. Tänään kuvahaasteen aiheena piti olla viisi vuotta sitten, mutta en löytänyt viidenneltä luokalta töitäni. Mutta ei se paljon heitä, kun nämä ovat vuotta myöhemmin tehty.

Ala-asteella kokeilimme aika paljon erilaisia taktiikoita tehdä taidetta. Tässä pari kuvaa kuudennelta luokalta.

image-normal.jpg

image-normal.jpg

Olin aika ylpeä, kun tuo alempi piirustus pääsi näyttelyyn, jossa oli koululaistemme tekemiä töitä. Seuraavassa kuvassa taas näkyy tämän lukuvuoden alussa tehty kuvistyö. Noiden kukkien tekemiseen minulla meni aika kauan aikaa. Onneksi lopputuloksesta tuli sentään hyvä.

image-normal.jpg

Hieman vaikeahan näistä on seurata omaa kehitystä, sillä ne on niin eri taktiikoilla tehty. Siitä on pitkä aika, kun olen viimeksi maalannut vesiväreillä. Jos sitä pitäisi nyt kokeilla, niin eihän sitä tietäisi, millainen suttu siitä tulisi.

Osaan mielestäni piirtää hyvin mallista, jos minulla on kauan aikaa pirtää. Nopeasti en kuitenkaan saa hirveän laadukkaita teoksia tehtyä. Nuo taitavat olla ne minun hienoimmat työt, mitä olen saanut aikaan.