Tämä aamu on ollut iloista odottamista. Ystäväni on tulossa kahdeksi yöksi meille. Hän asuu vähän kauempana, joten näemme noin parin kuukauden välein. En malta odottaa, että näen hänet. Hän piristi perjantaina iltaani lähettämällä minulle todella suloisen kortin.

image-normal.jpg

Ehdin käymään jo keskustassakin. Olen aina tiennyt, että siellä on askartelukauppa, mutta en ole koskaan ennen mennyt sen sisään. Nyt kuitenkin menin käymään siellä. En ollut älynnyt, että se voisi olla noin ihana paikka! Siellä oli vaikka mitä. Erityisesti minua ihastutti skräppäykseen liittyvät jutut. Löysin sieltä pieniä pyykkipoikia, joista minulla on jo visio, mitä teen. Olin nimittäin katsellut näitä aiemmin eräässä toisessa askarteluliikkeessä.

image-normal.jpg

Tänään piti olla harmaata ja sataa, mutta reissullani oli oikein kaunis ilma. Tuli ihan lämmin.

image-normal.jpg

Nyt kun katson tuonne pihalle, niin siellä alkaa olla jo vähän harmaampaa. Itse pidän sateesta silloin, kun määränpäänä on koti. On ihanaa, jos saa kaatosateessa kastua kunnolla ja nauttia siitä. Myös kaikki luonnon tuoksut ovat parhaita kostealla säällä.