Niin mitä olen tehnyt tällä viikolla? En muista kyllä paljoa, mutta kerron sen minkä muistan.

Keskiviikkona olin vaihtarikaverini kanssa lähikaupungissa. Kävimme katsomassa kaupungin nähtävyyksiä ja kahvittelemassa kodikkaassa ja joulutunnelmaisessa kahvilassa. Minä en tosin juo kahvia, mutta otin sellaista cokista, mitä tehdään Bretagnen alueella Ranskassa. Se on vähän eri makuista kuin normaali cokis. Hyvää oli sekä juoma että keksi.

image.jpg

Torstaina kävin tämän saman kaverin kanssa etsimässä joululahjoja. Lahjat jäi vielä tältä päivältä löytämättä, mutta löysimme jotain muuta tärkeää: korvapuusteja! IKEAsta löytyi ihan aidon makuisia pullia. Sinne palaan kyllä uudestaan.

Vaihtarikaverini muutti lauantaina toiseen perheeseen. Minäkin olen saanut tiedon, että joudun vaihtamaan perhettä. Minä tykkään kyllä perheestäni ja perheeni minusta, mutta nyt vaan on niin, että pitää vaihtaa perhettä. Kyllä minun tulee tätä paikkaa ja perhettä ikävä, mutta pääsen näkemään uusia paikkoja. Olen ajatellut, että tämä vuosi on nyt sellainen seikkailu. Uusia juttuja kohti! Mutta lähtöni on tammikuussa, joten saan viettää täällä joulun.

Eilen kävin nuoremman host-siskoni kanssa etsimässä joululahjoja. Tällä kertaa löysinkin jo kaiken, mitä olin ajatellutkin. Löysimme myös jotain muuta, joka sai minut ilostumaan kovasti.

image.jpg

Olen ihan Minionhullu. Hiippailen varmaan etsimään itselleni tuollaisen, kun tulee mahdollisuus :D